zaterdag 20 augustus 2016

Magic remote

Zijaanzicht
Toen ik mijn tv aanzette begon deze opeens te piepen dat de batterijen van mijn magic remote bijna op waren. En voor degenen die dat niet weten de, magic remote is de luxe naam voor de afstandsbediening van mijn tv. Nu weet ik dat ik deze tv veel meer gebruik dan welke tv dan ook maar dat de batterijen binnen een jaar vervangen moeten worden bewijst dat ik mijn tv heel veel gebruik (of dat de originele batterijen niet al te nieuw meer waren). Voor zover ik weet heb ik bij mijn vorige tv in ruim 15 jaar één maal de batterijen vervangen dus dit is echt wel een wereldrecord (voor mij). Nu ja ik heb inmiddels batterijen op mijn boodschappenlijstje gezet want de bediening op de tv zelf is in de verste verte niet magic maar eerder middeleeuws dus zonder de afstandsbediening kan ik echt niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten