maandag 8 augustus 2016

De nieuwe werkster

Bikkel
Mijn vriendin had al enige tijd aangegeven niet helemaal tevreden te zijn over mijn huishoudelijke hulp, als man vond ik het prima het huis zag er schoon uit en ik was tevreden. Mijn vriendin vond haar echter te duur en daarnaast vond zij ook nog dat het beter moest kunnen. Toen er dan ook een prijsverhoging werd aangekondigd was dat het moment om afscheid te nemen en twee weken later melde haar opvolgster zich bij mij thuis.

Die ging voortvarend van slag en na ruim drie uur blonk alles en werd er, tussen neus en lippen, even aangegeven dat er lang niet schoongemaakt was bovenop de kastjes. Wij zijn beiden tevreden over de inzet en hierbij is de vervanging dus definitief geworden, nieuwe bezems poetsen duidelijk schoner.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten