zondag 21 augustus 2016

Naaien

Kleurrijk
Een van de weinige dingen die ik als vrijgezel nooit gedaan heb is knopen aan jassen en blouses naaien. Ik ging dan braaf naar mijn ouders toe waar mijn moeder nooit te beroerd was om de knoop weer wat vaster te zetten of zelfs weer helemaal te bevestigen als hij los was geraakt.

Laatst viel mijn vriendin op dat er een knoop van mijn polo los aan het laten was en vroeg waar ik naald en draad bewaarde, Met het schaamrood op de kaken vertelde ik dat ik in dar geval naar mijn moeder ging en onder wat meewarig hoofdschudden werden de benodigdheden de volgende dag aangeschaft en werd de knoop weer netjes bevestigd aan mijn polo. Weer een klusje dat thuis geklaard wordt i.p.v. dat ik mijn moeder ervoor moet storen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten