dinsdag 30 augustus 2016

Brandweerkraan

De winnaar
Mijn wandelingetjes zijn ronduit saai. Welk van mijn diverse rondjes ik loop er gebeurt niets behalve mensen met honden, fietsen en wandelend tegenkomen maar daar kwam vandaag enige verandering in. Terwijl ik de laatste bocht rondde en mijn eigen straat inliep zag ik drie mannen samen praten, staand naast een smart. Op een gegeven ogenblik hield de conversatie op en stapte een van de drie in de smart gereed om weg te rijden.

Ik was er inmiddels al voorbij maar toen ik een schurend geluid hoorde draaide ik me uiteraard even om. De chauffeur was er in geslaagd om de smart tegen de daar staande brandweerkraan aan te rijden (best wel knap gezien de zeeën van ruimte die hij had) en het bewijs werd geleverd van iets dat eigenlijk iedereen wel dacht, een brandweerkraan is steviger dan een smart.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten