donderdag 25 augustus 2016

Brief

Deze keer per post
Ik moest van het ziekenhuis nog een brief krijgen voor mijn fysiotherapeut maar na een paar dagen was deze er nog niet want bij mijn zusje de reactie uitlokte dat die brief echt niet ging komen totdat ik het ziekenhuis zou bellen. Ondanks haar woorden lag de volgende dag toch de beloofde papieren in de bus en deed het ziekenhuis het toch beter dan mijn zusje ingeschat had, Maar ook hier ging het niet 100% goed want twee dagen later kwam er een tweede brief met precies dezelfde gegevens. Het verschil was dat de eerste brief niet ondertekend was en de tweede wel alhoewel bij de tweede brief de bijlagen weer ontbreken. Kortom qua organisatie is het daar een zooitje maar ik heb in ieder geval wat ik nodig heb en dat is het belangrijkste.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten