dinsdag 6 oktober 2015

Testworks conf

Dee flyer
Vrijdag was ik in pakhuis de zwijger voor een seminar met de naam testworks conf over testautomatisering georganiseer door Xebia.

Ik was er samen met een collega en beide hadden we onze auto op de P&R Zeeburg neergezet om twee haltes met lijn 26 te reizen en vervolgens voor het pakhuis uit te stappen. De ontvangst ging vlot en al gauw waren wij binnen, hadden koffie op en zaten in de grote zaal voor de keynote speech die ingang op de oorsprong van test automation. Wat volgde waren prima sessie over de hedendaagse mogelijkheden met hands on demo's allen onderbroken door een prima lunch van heerlijke broodjes en aan het einde van de dag besloten met een borrel met snacks (bittervallen!) en hapjes.Al met al een prima verzorgde dag waar ik het een en ander opgestoken heb dat ik in mijn dagelijkse werkzaamheden kan toepassen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten