woensdag 21 oktober 2015

Foodhallen

Het bereiden van de broodjes entrecote
Het was al weer enkele maande geleden geweest dat ik een bezoek aan de foodhallen had gebracht en dat werd zondag dan ook ingehaald. Deze maal waren we vier man sterk en et als bij mijn vorige bezoeken waren de vrije tafeltjes moeilijk te vinden, gelukkig slaagden we er in er een te vinden en toen was het tijd om voedsel en drank te scoren.

De stat was deze keer het door Dennis aangeraden broodje entrecote en dat was een uitstekende tip want die smaakte werkelijk top. Erbij een glaasje wijn en de start was goed. Als tweede namen wij een schaal van de Turkse winkel maar alle vier waren wij van mening dat het bijna allemaal hetzelfde smaakt. Overslaan is het advies dan ook. De volgende was een gecombineerde Spaans plateau van kaasjes, worst en ham en dat was top. We genoten er allemaal van. Eigenlijk zat ik toen vol maar toen de anderen nog een portie ballen bij de ballenbar haalden kon ik het niet nalaten om er toch twee mee te snoepen en die waren top. Wederom dus een heerlijk bezoek aan de foodhallen en ik ben nog steeds niet halverwege in het aantal kramen dus we komen nog wel een paar keer terug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten