maandag 5 oktober 2015

Politiefuik

Mijn fuik was een stuk kleiner
's Avonds reed ik mijn wijk binnen maar bij het passeren van winkelcentrum dukaat dook er een agente op die mij tegenhield en naar een gereedgemaakt parkeervak op het winkelcentrum stuurde. Hier werd ik door een tweede agent benaderd die mij vriendelijk uitlegde dat i.v.m. inbraken in de omgeving men controleerde wie de wijk in en uitreed. Of ik mijn rijbewijs en autopapieren af wou geven. Na enkele minuten kwam de goede man weer terug, gaf mijn papieren terug en wenste mij een goede avond.

Kennelijk zijn er dus wat inbraken geweest de afgelopen tijd maar of men op deze manier potentiële daders gaat vinden, geen idee. Wat extra politie controle en aanwezigheid kan echter geen kwaad dus wat mij betreft prima dit soort controles, vooral als het je weinig tijd kost.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten