woensdag 14 oktober 2015

Agile

De organisatoren
Het was duidelijk seminar tijd want nog geen week nadat ik op test conf was, was ik op een seminar waar het product agile werd geïntroduceerd door viaduckt. Aan het woord waren o.a. een Nederlandse klant, een Engelse klant en de CEO van het Engelse bedrijf dat Agile ontwikkeld had.

Ter opluistering van het seminar was er ook een cartoonist aanwezig die ter plekke een tekening van mij maakte. Er werd gevraagd wat mijn interesses waren om er een persoonlijk tintje aan te geven en natuurlijk kwamen we op Amerika en New York uit. Na een kwartiertje druk schetsen kwam er een mooie tekening uit de pen met mijn hoofd op het Vrijheidsbeeld tegen de skyline van New York. Weer eens wat anders om naar huis mee te nemen dan de gebruikelijke goodybag met prullaria.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten