donderdag 22 oktober 2015

Reggefiber

Daar waren ze weer
Ondanks alle slechte ervaringen met het wereldbedrijf Reggefiber heb ik sinds enkele maanden naar volle tevredenheid een glasvezel aansluiting en ik verwachtte nooit meer iets van Reggefiber te horen. Tot mijn verwondering vind ik echter wederom een enveloppe van hun in de bus en deze bleek te gaan over het doortrekken van mijn kabel naar de bovenbuurvrouw. Zoals alle communicatie van deze toppers was het wederom erg niet vriendelijk en sprak uit alles de taal van de monopolist. Aangezien ik mijn bovenbuurvrouw ter wille wil zijn nam ik contact met haar op en beloofde de boel netjes te regelen zodat zij ook glasvezel kon krijgen.maar mijn hekel aan Reggefiber wordt met elk contact groter en zij staan bij mij met stop op een voor slechtste  service verlener in Nederland en ik denk niet dat zij daar ooit afstand van hoeven te nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten