zaterdag 3 oktober 2015

Happas

De ballen
Ik heb, uiteraard, een AH bonus kaart en doe hier redelijk bewust boodschappen mee. Bepaalde aankopen zoals waspoeder en wasverzachter koop ik uiteraard in de drie halen twee betalen (of nog betere) aanbiedingen en andere producten koop ik als ze in de bonus zijn, je bent Hollander of niet.

Heel af en toe wordt er een gratis product aangeboden en deze keer bleken dat Happas te zijn. Happas is een oven snack van Mora in vier verschillende smaken en ik mocht een pak gratis halen. Ik koos de tomaat, mozzarella, risotto variant en stopte deze in de vriezer voor later gebruik. Welnu later was nu en ik bereidde de ballen netjes in de oven om ze daarna op tafel te zetten. De conclusie was eensluidend, niet slecht maar bitterballen zijn het niet. Aangezien ik echter geen snacks in huis haal, uitzonderingen daargelaten zullen de Happas voorlopig niet (nooit?) meer bij mij in huis komen, maar ik zal niemand afraden om ze een keer te proberen, het is weer eens wat anders.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten