vrijdag 16 oktober 2015

Land van Altena

Hier was ik dus
Na mijn seminar en etentje was ik vroeg naar bed gegaan want op vrijdag zou de wekken al om 5 uur in de ochtend gaan piepen. Ik zou namelijk om half acht bij een klant van ons zijn en met reistijd en filereservering mee betekende dat, dat ik om zes uur van huis moest. Uiteraard had ik geen centje pijn van het verkeer dus ik was ruim op tijd ter plekke aanwezig. De klant bleek i.p.v. in een kantoorpand in een woonhuis gevestigd te zijn en na een tijdje wachtte kwam de directeur die de deur voor mij openden en mij van een kop koffie voorzag.

Het was een productieve ochtend bij de klant en ook een gezellig moment toen de voltallige bemensing tegen half elf gezamenlijk aan de koffie ging en ik met de overige mensen kennis maakte. Tegen twaalf uur vertrok ik weer huiswaarts na afscheid genomen te hebben van de mensen. Ik hoop echter dat mijn volgende klantbezoek of iets later op de dag of iets dichterbij is want dat vroege opstaan en ik dat zijn geen vrienden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten