zondag 25 oktober 2015

Aziatische markt

De band
In alle post hectiek van de afgelopen tijd ben ik helemaal vergeten een berichtje te plaatsen over mijn bezoek aan de Aziatische markt op 10 oktober in het pittoreske nieuw vennep.

We besloten op de zaterdag te gaan en kwamen op een redelijk druk bezocht evenement in de van zanten hal terecht. De hal was ingericht met diverse stalletjes waar je allerlei handgemaakte spullen uit diverse Aziatische landen kon kopen en uiteraard (Aziaten) heel veel eet stalletjes, alhoewel deze voornamelijk Thais en Indonesisch waren, Japans en Chinees zag ik bv. niet. Het eten was echter niets op aan te merken, dat smaakte prima. Daarnaast waren er diverse optredens op het grote podium waarvan wij een optreden van de indorock band Wipe out selection zagen, die in de beste traditie van de blue diamonds hun nummers ten gehore brachten. All in all een aardige zaterdagmiddag maar ik vermoed niet dat ik hier volgend jaar weer heen ga.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten