zondag 18 oktober 2015

Thaicoon

Het buffet stond klaar
Maandag hadden wij afdelingsoverleg en net als enkele maanden geleden had ik een etentje geregeld na afloop. De keuze was op mijn favoriete Thai in Almere gevallen, Thaicoon. Iedereen had van te voren een voorgerecht opgegeven, en het hoofdgerecht zou in de vorm van een buffet opgediend worden. Ik ken mijn collega's dus had ik een lijstje bij me met wat iedereen besteld had en dat was maar goed ook want de helft had geen flauw idee meer wat hij of zij besteld had. Er was zelfs iemand die het verkeerde voorgerecht nam zodat iemand anders wat langer moest wachten maar het smaakte iedereen in ieder geval erg goed.

Bij het hoofdgerecht waren er geen problemen maar de kudde hongerige wolven sloeg hard toe dus er moest fors bijgevuld worden. Maar iedereen kon alles proeven en ik kwam niemand tegen die het niet lekker gevonden had of te weinig had gegeven, eerder het tegendeel want een aantal mensen zat nokvol. Na ijs en koffie of thee en iedereen ging erg tevreden naar huis. De service van Thaicoon was top en ik hoop dat ze er een aantal vaste klanten aan overhouden want dat gun ik ze van harte.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten