woensdag 15 april 2015

Warung Spang Makandra

De gevel
Al ruime tijd bevind er zich een filiaal van Warung Spang Makandra in mijn buurt en ik had er nog steeds niet gegeten. Daar kwam nu dan eindelijk verandering in en ik betrad het eethuisje samen met een vriendin. Het was een stuk groter dan ik verwacht had en bevatte naast de afhaalbalie een ruim restaurant met veel tafeltjes voor gasten. Na bestuderen van de kaart gingen wij voor lamsvlees in kerry met witte rijst en groenten en de house special bestaande uit een dwarsdoorsnede van wat zij boden,

Het eten was niet slecht, de prijs was prima maar voor hetzelfde geld haal ik betere spullen bij Asian delight in de shopperade en dat betekent dat mijn eerste bezoek aan Warung Spang Makandra waarschijnlijk ook mijn laatste is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten