woensdag 29 april 2015

Koningsdag part 1

Aan de bar van de zon
Koningsdag 2015 zou er een met slecht weer worden maar op het laatste moment was het weerbericht weer erg goed geworden dus tegen twee uur vertrok ik uit mijn huis om naar de stad te gaan. Zoals elk jaar was er geen tramverkeer in de binnenstad dus stapte ik over op de metro om naar de stad te gaan. Ik besloot om over te stappen op station Rai maar kennelijk was mijn metro bestuurder de enige die niet wist dat dat station ook afgesloten was want er stopte geen enkel ander voertuig meer. Ik kon echter uit het lege station ontsnappen en via lijn vier en wederom de metro bereikte ik dan toch de stad.

Startpunt was café de zon waar enkele bekende zaten maar ik zat nog niet achter mijn eerste biertje of er kwam een Whatsapp van mijn zusje waar ik was. Het bleek dat zij en mijn zwager ook op de nieuwmarkt waren en al gauw zaten we gezellig samen aan de bar in café;de zon. Het weer was prima, het bier (en wijn) was lekker en het gezelschap was goed, kortom een uitstekend begin van Koningsdag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten