woensdag 22 april 2015

ESTA

Een voorbeeld
Sinds een aantal jaren moet je een online visum aanvragen om Amerika binnen te mogen komen. Eerst gratis en later betaald, waarbij je elke twee jaar het visum moet vernieuwen. Ik kreeg dit jaar netjes een bericht dat mijn ESTA was verlopen en dat ik een nieuwe moest aanvragen als ik de US of A wilde betreden.

Aangezien een ESTA aan een paspoort is gekoppeld en het mijne bijna verlopen si twijfelde ik of ik een nieuwe ESTA zou aanvragen op mijn huidig paspoort en volgend jaar weer een nieuwe of dat ik eerst een nieuw paspoort zou aanvragen. Na war getwijfel is de kogel door de kerk en heb ik besloten om mijn huidige paspoort te blijven gebruiken. Dat betekent dat mijn mest bestempelde paspoort ooit (vier Aziatische stempels en vier Amerikaanse stempels) een vijfde Amerikaanse stempel gaat krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten