dinsdag 14 april 2015

Daredevil

De nieuwste loot aan de superhelden boom
Wederom is er een nieuwe superhelden serie te zien en wel Daredevil. Na twee niet al te succesvolle films heeft Netflix een tv serie gemaakt en in een keer de eerste dertien aflevering uitgebracht. Zoals het een rechtgeaarde superheldenjunk betreft heb ik meteen naar de eerste episode gekeken en die smaakte naar meer. Dus de andere twaalf zullen binnenkort wel volgen.

Nu moet ik wel zeggen dat waar ik de meeste Marvel films vele malen beter vind dan de DC films is dat op televisiegebied precies omgekeerd. Ik vind Gotham en The Flash echt een heel stuk beter dan Agent Carter en nu Daredevil maar ik vind ze goed genoeg om te blijven kijken. De kans dat Daredevil in de pauze gaat is wel aanwezig want deze week begint Gotham weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten