zaterdag 4 april 2015

Visite

Broccoli munt soep
Donderdag na het werk had ik weer eens afgesproken om bij een goede vriendin te gaan eten. We hadden elkaar al een tijdje niet gezien dus het was de hoogste tijd. Na het werk reed ik eerst naar huis om mijn pak te verwisselen voor vrijetijdskleding en om een stapeltje films mee te nemen die klaarlagen voor haar. Daarna reed ik naar haar huis waar ik enthousiast door haar en haar hond werd begroet.

Voor de maaltijd had ze flink uitgepakt want we begonnen met een broccoli munt soep met daarbij naan brood en tzatziki. Te drinken was er een goede Merlot en ik moet zeggen, de soep was verrukkelijk. Als hoofdgerecht was er in de tajine bereid gekruid lam met couscous, amandel en boontjes met wat augurk ter verfrissing. Na moest ik persé een stukje van haar eigengemaakt cheesecake proeven )de allereerste keer dat ik deze lekkernij at) en we eindigden met koffie. Het was een gezellige en lekker avond en de volgende keer moet niet zo lang duren besloten we allebei bij het afscheid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten