dinsdag 7 april 2015

Appie

De app
Net zoals elk bedrijf is Albert Heijn al een hele tijd gleden digitaal gegaan. Ze hebben een website een app en versturen al hun berichten per email. Ik gebruik het allemaal niet, behalve de email, want de toegevoegde waarde is er niet voor mij maar daar komt misschien verandering in.

Zelf scannen doe ik niet want de combi van een mandje, een apparaat en het pakken van spullen is niet echt optimaal te noemen. Met de laatste uitbreiding van het dienstenpakket is de kans wel groter geworden dat ik overstap. Via de appie app op mijn iPhone kan ik nu namelijk ook zelf boodschappen afrekenen zonder gebruik van de ah scanner. En legaal met mijn iPhone in de hand door de ah winkel heenlopen is natuurlijk een kans die ik niet laat lopen. Dus kijk niet hek op als ik binnenkort met mijn iPhone in de hand straks boodschappen loop in te scannen in mijn plaatselijke Albert Heijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten