donderdag 23 april 2015

Compliment

Ik was er blij mee
Woensdag had ik een zakelijke afspraak met een kennis die ik bijna twee jaar niet gezien had. We hadden in ons kantoorpand afgesproken en toen hij aankwam pikte ik hem op bij de receptie. Zijn eerste opmerking bij het geven van een hand was dat ik er erg goed uitzag en aardig wat kilo's was verloren sinds wij elkaar voor het laatst gezien hadden.

Nu klopte dat aardig want in de afgelopen twee jaar had ik zo.n twintig kilo achter mij gelaten en het deed mij heel veel plezier om dit als eerste te horen bij onze begroeting. het bewijst maar weer eens dat een compliment erg weinig kost en heel veel oplevert. (en ja ook ons zakelijke gesprek verliep erg goed, maar dit persoonlijke compliment was toch wel de highlight van ons gesprek).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten