zondag 12 april 2015

Klussen de laatste episode

Wederom kwam het gereedschap te voorschijn
Vrijdag was mijn zwager voor de derde, en voorlopig laatste, keer bij mij om wat kluswerkzaamheden te verrichten. Zo had ik de vorige keer een plankje voor in de douchecel aangeschaft (iets wat ik al van plan was toen ik de woning kocht heel veel jaren geleden), Met ongekende precisie werd dat aangebracht en kon ik een dag later douchen zonder te hoeven bukken voor shampoo en douchegel,

Ook de afzuigkap werd snel (gedeeltelijk) gedemonteerd en het filter weer schoon gemaakt zodat dat ook weer functioneerde. Alleen de lampjes moeten nog vervangen worden want daar had ik geen nieuwe van in huis. Maar met een vlotte instructie van mijn zwager moet ik dat nu zelf kunnen als ik ze aangeschaft heb en mocht het toch niet lukken dan kan hij op de volgende visite die ook vervangen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten