donderdag 2 april 2015

Shoppinglist 2015

Deze gaan we dus vullen
Uiteraard wordt er op de Amerika 2015 trip geshopt net zoals op elke Amerika trip maar deze keer ziet mijn shoppinglist er anders uit dan normaal. de normale lijst bestaat voornamelijk uit polo's, shirts, en blouses en maar die zitten nog goed, deze keer gaan we voor andere dingen.

Ten eerste sport ik tegenwoordig dus dat bekent dat er zowel sportschoenen als shirts aangeschaft moten worden. Gelukkig sporten mijn matties fanatiek dus dat betekent dat ik voldoende advies op dat gebied ga krijgen. Verder staan er op de lijst zomer jasjes want de mijne zijn (bijna) allemaal veel te ruim geworden en staan dus niet meer. Ook riemen zijn aan het eind van hun latijn (gaatjes) gekomen en er moeten dus nieuwe aangeschaft worden. Het enige wat een twijfelgeval is, zijn broeken. Ik denk dat ik momenteel tussen twee maten in zit maar als ik een maatje kleiner niet past neem ik er alvast wel een paar mee want ik ben  nog steeds aan het afvallen en dus heb ik die over enige tijd nodig. Kortom de shoppinglist staan in het teken van sporten en afvallen en dat had ik twee jaar terug echt niet durven voorspellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten