maandag 6 april 2015

Muse

De bar
Zaterdag voor Pasen was een mooi moment om uit te gaan en daartoe hadden we in de hartjes afgesproken, inmiddels mijn favoriete startplek voor een avondje uit geworden en ook zo langzamerhand toch wel mijn stamkroeg aan het worden. Ik was er als eerste maar al gauw arriveerde de rest van het gezelschap en zaten we aan een een drankje (ik een lentebock van de firma Brand) met daarbij een bakje pinda's en een blokje kaas.

We verkasten al vlot naar een voor mij nieuw adres en wel Muse. Dit was een semi trendy cocktailbar (twee van de dames wilden een cocktail gaan drinken) met lage verlichting, lounge zitjes, een video wall en trance muziek, helemaal mijn plek zoals je zult begrijpen ;-). Ik hield het bij bier maar er kwam ook een sex on the beach, long island iced tea en een strawberry hill op tafel. Na een drankje verlieten we de tent alweer en ik verwacht niet dat er een retour bezoek inzit want de long island iced tea was niet echt top te noemen werd mij eenmaal buiten gekomen meegedeeld. Mocht je echter zelf een bezoek willen brengen, elke dag is het tot negen uur happy hour en dan zijn alle cocktails €6, doe er je voordeel mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten