vrijdag 3 april 2015

Klant

Hier zetelen zij
Een van de nadelen van de rol die ik de afgelopen tijd op mijn werk vervuld heb is dat het een interne rol is en ik dus niet meer bij klanten over de vloer kom. Toen dan ook het verzoek kwam om een van onze klanten te helpen was ik daar dan ook erg blij mee en zegde direct mijn medewerking toe.

Zo stapte ik dan ook donderdag in de auto om een bezoek aan de klant te brengen. Zoals (bijna) altijd trof ik een klant die niet om de hoek zat en kon ik dus een bezoek aan Zwolle brengen. Na een rit van anderhalf uur arriveerde ik op een industriegebied in Zwolle waar de klant een mooi pand had met ruime parkeerplaatsen. Het bleek dat degene met wie ik een afspraak had mij al kende van een van de demo's die ik de afgelopen jaren had gehouden en al gauw gingen we aan de slag. Na een vruchtbaar bezoek vertrok ik weer en hopelijk duurt het nu geen maanden voordat ik weer eens bij een klant langs kan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten