vrijdag 10 april 2015

KFC

The cornel
Woensdag zou ik met een vriendin naar de film gaan maar de tijd tussen de start van de film en het verlaten van mijn werk was heel erg krap. Dat betekende dat wij niet uitgebreid uit eten konden gaan  Naast de bioscoop zit zowel een Burger King als een KFC en op de laatste was onze keuze gevallen. We betraden de tent en met advies van onze serveerster deelden wij een burger box bestaande uit een koolsla, frisdrank, frietjes met saus, chicken wings (moet je eten als je hier komt had ik gehoord) en een burger. Die laatste werd de favoriet van mijn goede vriend Simon, de Zinger.

Ik moet zeggen dat ik het allemaal niet slecht vond en dat ik het niet erg vond dat we niet naar de Burger King waren gegaan, normaliter mij eerste keuze. Een fan van de KFC ga ik niet worden maar als je haats hebt is het prima toe doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten