zondag 5 april 2015

Cantina (023)

Mijn hoofdgerecht
Vrijdag gingen de boys uit eten in Haarlem om wat zaken te bespreken voor de Amerika vakantie van mei. De keus was gevallen op nieuw TexMex restaurant Cantina(023). Het restaurant had geen website, alleen maar een facebook pagina en het koste even moeite om te reserveren. Met wat heen en weer bellen naar hun 06 nummer lukte dat tenslotte en zo zaten wij in een niet al te volle zaak.

Met drie corona's en een cola light werd de kaart bestudeerd en dat leverde zeven voorgerechten (ja met vier man) op. Simon & Dennis gingen beide voor twee stuks, Frank en ik kozen voor een. En de drie andere deelden ook nog een voorgerecht. Net zoals ze ook gezamenlijk het hoofdgerecht deelden terwijl ik eigenwijs wat anders bestelde.

Het eten was lekker, maar de drie vriendelijk dames in de bediening wisten er een aardige chaos van te maken. Zo was de vraag bij de bestelling hoe je fajitas schrijft al een aardige vingerwijzing en die werd goed ingevuld. twee voorgerechten kwamen pas na enig herinneren op tafel, de opmerking over een extra bakje nachos werd genegeerd, het gedeelde hoofdgerecht viel bijna op tafel en mijn hoofdgerecht kwam pas een flinke tijd later geserveerd. De dames bleven echter uiterst vriendelijk en bij de nagerechten werden foutloos uitgeserveerd. Ook het koffierondje ging zonder problemen alleen was er voor Frank geen enkel zoet likeurtje in voorraad. Het was lekker, het was gezellig en het was niet duur maar ik denk dat het bij een bezoek aan Cantina(023) blijft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten