maandag 27 april 2015

Miss Korea

Entrecote op de plaat
Zaterdag zouden we gaan dineren bij Miss Korea, een Koreaans all you can eat sushi restaurant. Als toevoeging op het tegenwoordig zeer populaire concept heb je hier een mini grill in je tafel zitten en kun je naast de bekende gerechten (in een Koreaans jasje) ook gerechten zelf grillen. De tafel was volgeladen met allerlei extra's om of mee te grillen of om op het gegrilde vlees te doen zoals kimchi, rettich, taugé, chili pepers, knoflook en sla. We bestelden wat te drinken en kregen een korte uitleg. Je kon hier in vijf rondes maximaal drie hapjes per persoon bestellen en zoals altijd was dat meer dan genoeg, ronde vijf hebben we niet eens gehaald.

We genoten onder andere van sushi, kip, varken, garnalen, rund, eend, zalm, tonijn, zowel gebakken, gegrild, als rauw en daarnaast hadden we soja bonen en zeewier salade. We sloten af met een ijsje en uiteraard nam ik een espresso. Het was allemaal heel erg lekker, de bediening was uiterst vriendelijk en duur kon ik het niet noemen. Je moet wel tussen de gangen door de barbecue uitzetten want anders wordt het wel heel erg warm aan tafel en uiteraard ruik je naar barbecue na afloop maar mij zullen ze zeker terug zien bij MIss Korea, waarschijnlijk binnenkort al want mijn nichtje heeft nog een etentke van mij tegoed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten