dinsdag 28 april 2015

Asperges

Een bordje lekkers
Zondag zou ik bij mijn ouders gaan eten en ik had verteld dat ik trakteerde op voorwaarde dat we asperges met lam zouden eten. Dat was niet aan dovemansoren gezegd en zo reed ik dus in de middag naar mijn ouders. Op het laatste stukje viel het mij op dat er veel (dure) auto´s geparkeerd stonden maar daar besteedde ik weinig aandacht aan. Eenmaal bij mijn ouders thuis vielen de schellen mij van de ogen want de nacht ervoor was een paar starten verder een criminele liquidatie geweest en kennelijk stonden er allemaal vrienden en bekende van het slachtoffer te wachten tot de politie zou vertrekken.

Dat weerhield ons niet van een gezellige middag en avond en een voortreffelijke maaltijd bestaande uit lekker gekruide lamskoteletjes, gebakken aardappeltjes en overheerlijke asperges met een eitje erbij. Daarnaast een goed glas witte wijn en je begrijpt dat ik niets te klagen had. Bij het wegrijden keek ik wat beter om me heen en zag inderdaad allerlei ongure type´s onderuitgezakt tegen een muurtje zitten en staand met elkaar praten. Kennelijk had de politie de plaats delict nog steeds niet vrijgegeven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten