zaterdag 25 april 2015

BBQ

De king of the BBQ
Vrijdag zou het erg mooi weer worden en in de loop van de dag werd ik door een Whatsapp van Dennis verrast met de vraag of ik zin had om te komen BBQ'en. Nu is dat soort uitnodigingen heel erg aan mij besteed en ik stemde dus uiteraard in met het voorstel.

Om zeven uur arriveerde ik in huize Janssen waar de kooltjes al stonden te gloeien. Al gauw ging de eerste gang, Thais gemarineerde kop op de BBQ en die werd vergezeld door een pittige ijsberg salade, couscous en brood, Na gang twee en drie (een worstje en een eigen gemaakte hamburger) was iedereen wel vol en dus werd gang vier (koe) niet van stal gehaald maar kwam het dessert (ijs met mango) gevolgd door een selectie kaas van Kef op tafel. Hierna zat ik meer dan vol een een lekkere espresso was een mooie afsluiting van een fijne maaltijd en een fijne avond. De eerste BBQ van 2015 is achter de wagen en hij was top. Dennis en co, bedankt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten