maandag 13 april 2015

Sporten

Daar zijn we weer
Het is weer eens tijd om het over mijn avonturen in de sportschool te hebben, dat is namelijk alweer ruim een maand geleden dat ik daar voor het laatst wat over verteld heb.

Inmiddels staat de loopsnelheid op 3.5 km per uur, een normale wandelsnelheid volgens mijn therapeute. Omdat ik stabieler moet gaan lopen zal de snelheid niet verder opgevoerd worden maar zal de helling steiler worden (nu 2.5 graden) en verwacht ik dat de tijd opgevoerd gaat worden. Ook de andere apparaten hebben nu een zwaarder gewicht (82.5 kg voor de legpress en fietsen gaat nu op weerstand zes en volgende week op zeven). Wat echter veel beter nieuws is, is dat mijn balans zich langzamerhand aan het herstellen is. Dat resulteert in het feit dat ik wat verder kan lopen zonder problemen en dat ik minder wankel sta. Uitstekend nieuws maar het heeft wel vijf maanden gekost voor we zover zijn. Daarom gaf mijn fysiotherapeute ook aan dat de inschatting van zes maanden die zij in het begin maakte inmiddels verdubbeld is naar een jaar. Ach dan haal ik mijn ziektekostenpremie er in ieder geval uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten