woensdag 1 oktober 2014

Criminal case

Het openingsscherm
Het viel mij op dat mijn vriend Dennis regelmatig een status update van Criminal case in zijn Facebook tijdlijn had staan.

Na wat onderzoek bleek Criminal case een hidden object game te zijn met een detective/politie achtergrond. Ik besloot het ook eens te proberen en het bleek best wel een aardig spelletje te zijn. Het verdienmodel is gebaseerd op het feit dat je om verder te komen extra energie moet kopen en de gedwongen rustpauzes tussen onderzoeken kunt afkopen waardoor je niet drie dagen hoeft te wachten om de volgende zaak te beginnen. Ik vind die pauzes echter wel prettig want dan speel je niet aan een stuk door. Kortom voorlopig blijft Criminal case een leuk tijdverdrijf op mijn iPhone en iPad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten