zondag 19 oktober 2014

Gotham

De hoofdrolspelers
In tegenstelling tot mijn vrienden kijk ik weinig, eigenlijk helemaal niet, naar tv series. Gezien het huidige succes van de superheldenfilms in de bioscopen worden er nu ook flink wat tv series gemaakt met de helden van Marvel en DC in de hoofdrol. Tot nu toe liet ik series als Arrow en Agents of S.H.I.E.L.D. links liggen maar nu is er dan een serie verschenen die mij genoeg aansprak om eens te gaan kijken.

De naam van de serie is Gotham en deze politieserie speelt zich af op het moment dat Bruce Wayne's ouders worden vermoord en uiteraard is Jim Gordon de hoofdrolspeler. We komen echter een hoop karakters tegen die later in de Barman mythe mee gaan doen zoals Catwoman, Penguin, Poosin Ivy, Montoya en Harvey Bullock. Ik heb de pilot episode inmiddels gezien en die smaakt naar meer. Zal dit het begin zijn van wat vaker naar tv series kijken of blijft Gotham een eenzame uitzondering? We zullen het zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten