zondag 26 oktober 2014

Omelet

Omelet met groenten
Een paar maanden geleden beschreef ik hoe mijn eerste experiment met scrambled eggs tot een succes was geworden en dat dit nu regelmatig op het ontbijtmenu stond. Deze keer besloot ik mij eens in de wereld van de omelet te begeven en zocht als eerste op hoe die te bereiden.

Welnu de start was gelijk, eieren met peper, zot en melk en in dit geval kruiden, kloppen maar daarna werd het de koekenpan i.p.v. de steelpan en moest je de omelet vullen en dichtvouwen. Ook dit zag er niet al te moeilijk uit en ik had er dan ook het volste vertrouwen in dat dit ging lukken. En dat vertrouwen was zeker niet misplaatst want er kwam een heerlijke omelet met kruiden uit de pan. De volgende keer gaan we een poging doen voor een boerenomelet.

1 opmerking: