woensdag 29 oktober 2014

Commissie

1000 Bath
Het begint zo langzamerhand tijd te worden dat mijn Thaise gids van destijds mij commissie gaat betalen. Nadat ik vorig jaar al een vriendin naar haar doorverwezen had maakten afgelopen zomer mijn nichtje en een vriendin gebruik van haar diensten.

Gisterenavond stuurde ik haar wederom nieuwe klanten op haar dak want een stel dat ik ken vroeg of ik nog een goede gids in Bangkok wist als zij daar in november heen gingen. Zo stuurde ik Pattama dus een bericht via Facebook of zij deze vrienden van mij kon opvangen en ik ben er van overtuigd dat zij mijn vrienden prima van dienst kan zijn in de week die zij in Bangkok gaan doorbrengen. Eigenlijk wordt het de hoogste tijd dat ik die kant weer uitga want ik kijk nog altijd met heel veel plezier terug op mijn Azië trip van destijds.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten