dinsdag 30 september 2014

Afvallen

Van dik naar dun
Ruim een jaar geleden heb ik het besluit genomen om af te gaan vallen en heb daar dan ook serieus werk van gemaakt. Ik ben inmiddels aardig wat kilo's lichter en heb mijn garderobe dan ook moeten vervangen, iets dat ook de bedoeling was.

Een van de dingen die mij echter heel erg aan het hart gegaan is, is mijn pak. Ik had destijds in Azië een kasjmier maatpak laten maken waar ik zeer tevreden over was. Nu zit dat helaas voor geen meter meer (de broek zat van mijn kont zoals dat zo mooi heet) en ik trok een van mijn oudere pakken aan dat inmiddels weer paste toen ik naar een klant moest. Toen ik dat pak destijds kocht was ik tevreden over snit en stof maar nu ik het weer aantrok vond ik de stof grof en ruw. Ik ben duidelijk heel erg verwend geraakt door mijn mooie kasjmier pak maar dat is hier wel heel erg prijzig (reken op ruim over de €1000 voor wat ik had). Eigenlijk dus een goede reden om terug naar Azië te gaan en een nieuw pak aan te schaffen als onderdeel van de vakantie,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten