dinsdag 14 oktober 2014

Stappen

De hartjes bij nacht
Rond half tien waren we uitgegeten en mijn vriendin vertrok naar huis. Ik bleef nog een half uurtje in het restaurant om met de kok, een goede kennis te praten en ging daarna nog even naar de kroeg.

De Mekhong river was de hele maand gesloten dus ik stapte naar binnen bij de hartjes waar ik enkele bekende trof. Het was gezellig en het werd al redelijk laat. Toen ik besloot te vertrekken zag ik echter, via foursquare,  dat enkele andere bekenden bij KTV naar binnen waren gegaan. Ik besloot dan ook om niet meteen naar huis te gaan maar nog een tussenstop bij KTV in te lassen om daar nog even gezellig bij te praten. Dat even gezellig bijpraten duurde echter heel erg lang en het was dan ook erg laat alvorens ik naar huis ging en ondanks het feit dat het andere kroegen waren dan normaal was het nog steeds een hele erge gezellige stapavond geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten