dinsdag 7 oktober 2014

Vodafone

Mijn provider
Ik vertelde laatst dat ik door de limiet van mijn abonnement heengegaan was en dat dat prima door Vodafone hersteld was na een klacht van mij. Kennelijk waren er minder mondige klanten geweest want er was fors over Vodafone geklaagd bij kassa met als resultaat dat zij aanboden je abonnement gratis om te zetten. Uiteraard belde ik ze dus op om te kijken of ik mijn abonnement kon verbeteren maar de dame aan de telefoon kon mij alleen up of downgraden terwijl ik mijn huidige abonnement onder nieuw voorwaarde wilde houden. Zij beloofde me echter dat ik teruggebeld zou worden door iemand die mij een beter antwoord kon geven,

Er kwam geen belletje maar vijf dagen later viel er een brief in de bus dat mijn abonnement overgezet was naar de huidige versie. Dat betekent dat ik alle voordelen heb van het nieuwe abonnement heb en meteen terug ga van 24 euro per maand naar 21 euro per maand. Slechte communicatie maar een goede oplossing, wederom ben ik dus blij met Vodafone als mijn provider.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten