maandag 27 oktober 2014

Familie

De lasagne
Zondag was het tijd voor familiebezoek en die begon ik met een visite aan mijn ouders in de middag waar ik onder het genot van een kopje thee gezellig zat bij te kletsen. Vervolgens vertrok ik richting Amstelveen voor een bezoekje aan mijn zus en zwager om mijn nieuwe auto te showen.

Aldaar aangekomen bleek mijn zusje last te hebben van migraine en mijn zwager was naar zijn werk vertrokken voor een calamiteit. Mijn nichtje kwam even later wel binnen en zo kon ik tenminste tegen iemand opscheppen over mijn nieuwe auto. Mijn zwager arriveerde wat later en ik werd uitgenodigd voor de maaltijd die mijn nichtje had bereid. Het was een vegetarische lasagne waarbij de lasagne bladen waren vervangen door aubergine en er verder tomaat, basilicum en mozzarella in verwerkt was. Daarnaast een stukje zalm en het was genieten geblazen. Na de koffie vertrok ik samen met mijn nichtje die ik bij haar huis afzette na een erg gezellige zondagmiddag en avond met de familie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten