maandag 20 oktober 2014

Toyota Auris

Voor de deur van de zaak
Maandagochtend was het dan zover, mijn nieuwe auto zo om tien uur arriveren. Ik had zondag mijn auto dan ook door de wasstraat gereden en alles eruit gehaald wat van mij was (cd's, blauwe kaart, krabber etc. etc.). Even voor tien uur ging mijn telefoon over en onze receptioniste melde dat dealer Zonneveld was gearriveerd met mijn nieuwe auto.

De papieren werden overhandigd, ik kreeg wat uitleg en de sleutels en ik was de eigenaar van mijn nieuwe auto. Een eerste kort ritje tijdens de lunchpauze bevestigde dat hij heerlijk reed en ik merkte ook de eerste verschillen met mijn vorige auto. Zo was het panorama dak vele malen groter, het middenconsole veel lager en de elektronica was ook veranderd. 's Avonds begon ik dan ook met het lezen van de handleiding om te kijken wat er anders was maar dat gaat meer dan een avondje kosten. Op dit moment ben ik heel erg blij met mijn nieuwe auto en ik verwacht dat dat alleen maar gaat toenemen als ik meer weet van wat hij allemaal kan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten