woensdag 8 oktober 2014

Google view

Dit is de bewuste foto
Ik deel al sinds jaar en dag van alles en nog wat op internet. Ik ben een fanatiek blogger, heb heel veel fotoalbums op Facebook staan en ben nog steeds een Foursquare gebruiker. Wat ik wat minder vaak doe is mijn profiel foto aanpassen. Sinds mijn Facebook tijd heb ik pas drie profiel foto's gehad. De eerste kwam uit 2009 en is in Dublin genomen tijdens een van de trips van de boys. De tweede was een professionele profiel foto die op mijn werk genomen werd in 2012. Deze is inmiddels vervangen door de huidige foto aangezien ik niet echt meer lijk op die wat oudere foto
met mijn sterk verminderde gewicht.

Nu kwam die allereerste profiel foto opeens weer in beeld omdat Google mij mededeelde dat zij een foto aan Google view hadden toegevoegd en dat ik hem daaruit kon halen als ik het er niet mee eens was. Na even zoeken bleek het de eerste profielfoto te zijn die in 2009 in Dublin genomen was en uiteraard vind ik het dan de moeite om deze weer even met jullie te delen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten