zondag 5 oktober 2014

Hypotheek

Droomhuizen
Van de week kreeg ik een brief van de Rabobank met daarin de vermelding dat mijn rentevaste periode van mijn hypotheek op 31 december ten einde liep en een aantal voorstellen ter verlenging. Aangezien de rente op een dieptepunt is ga ik zo-wie-zo een stuk minder betalen voor mijn nieuwe hypotheek maar ik heb echter wel een gesprek aangevraagd omdat ik de periode waarschijnlijk wil vastzetten tot aan het einde van mijn hypotheek termijn (nog twaalf jaar).

Vervolgens kreeg ik een email waarin om een aantal extra gegevens gevraagd werd zodat wij gezamenlijk een keuze konden gaan maken die ook rekening hield met alle andere zaken voor mijn toekomst zoals pensioen en dergelijke. Op veertien oktober heb ik de afspraak, mij benieuwen hoeveel minder ik ga betalen dan nu.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten