maandag 28 februari 2011

Teleurstelling

Deze zondag had ik geen bijzondere plannen en ook het weer was droevig te noemen. Een tijd terug had ik het over het verschijnen van Dragon Age II en inmiddels was de demo uitgekomen. Ik besloot dan ook om de demo te downloaden om een eerste kennismaking met de game te hebben. Het was geen kleine download te noemen want er moest 1.9 gigabyte over de lijn gehaald worden. Gelukkig was er bandbreedte zat en binnen het uur kon ik de boel dan ook installeren en daarna opstarten. Nu had ik hier een mooi stukje willen schrijven over hoe fantastisch deze game was maar ..... hij startte niet op met een kreet over directX 10 drivers. Nu heb ik een hele nieuwe pc waar directX 11 al op te vinden is dus ik begreep er niets van.  Een kort bezoek aan het game forum vertelde mij dat er een bug in de demo zat waardoor hij het niet deed met de nieuwste drivers. Deze bug zou uiteraard niet in de game zelf zitten maar ik ben toch zeer teleurgesteld in de kwaliteitscontrole van Bioware, de makers van de game. Ik ga Dragon Age II nog steeds spelen maar mijn initiële enthousiasme is nu toch enigszins getemperd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten