zaterdag 19 februari 2011

Avond sessie

Het zijn drukke weken op het werk en dus was het weer eens tijd voor een avond sessie. Er was een presentatie gepland van 4 tot 9, uiteraard onderbroken door een hapje eten. De organisatoren hadden de keuze op Pulcinella laten vallen, toch wel de beste pizzeria van Almere (en wijde omstreken). Eind januari had ik ook al een avond sessie met Pulcinella pizza gehad maar dat vond ik geen enkel probleem. Ik genoot wederom van een pizza met groene bodem (ja, je moet een beetje gezond blijven eten) en een prima sessie. Voor mij was er weinig nieuws aangezien ik al een eerdere presentatie had gehad maar voor de ontwikkelaars was het allemaal nieuw. Ze waren enigszins sceptisch toen ze binnen kwamen maar verlieten erg enthousiast de sessie. Dat belooft veel goeds voor de toekomst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten