donderdag 17 februari 2011

Internet snelheid

De laatste tijd zijn de download snelheden van mijn internet provider weer flink verhoogd zonder prijswijzigingen. Nu bleek het onmogelijk te zijn om de snelheid bij mij te verhogen en ik kreeg dan ook een brief van mijn provider waarin zij hun excuses aanboden en mij adviseerden om naar een goedkoper abonnement over te stappen. Dit bood mij exact dezelfde snelheden als mijn huidige abonnement maar tegen een tarief dat €15 lager lag per maand. Uiteraard stond in de brief hoefde ik ook de kosten voor het veranderen van het abonnement niet te bepalen want zij konden mij tenslotte niet de maximale snelheid leveren. Ik ging naar de genoemde webpagina en vulde de gegevens in. Een dag later lag er een brief in de bus dat alles geregeld was. Twee dagen later lag er een tweede brief in de bus waarin mij verteld werd dat het geld dat ik voor februari voor het hogere tarief reeds betaald had teruggestort was. Kijk weer een voorbeeld van de service van deze provider die, naast de kwaliteit van hun diensten, de reden is dat ik als sinds 1994 mijn internet verbinding hier heb lopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten