donderdag 24 februari 2011

Kascontrole

Het was weer zo laat. De jaarvergadering van de VVE van mijn appartement komt eraan en dat betekent dat ik als voorzitter van de kascommissie mijn mede commissieleden bij elkaar moet roepen en dat wij ons gezamenlijk een avond moeten onderdompelen in de cijfer pret die de jaarlijkse controle is. Deze keer waren wij met zijn tweeën daar onze nummer drie op vakantie was. Ik begaf mij dan ook om half acht naar de woning van mijn boven buurvrouw. We kunnen goed met elkaar opschieten en doen dit al een aantal jaren dus alles ging in een rap tempo. Dit vergezeld door eerst een normale koffie en vervolgens een Nespresso espresso van de zwaarste soort hielp mij door de saaie cijferbrij heen. Na een ruime twee uur hadden wij de boeken doorgeworsteld en een aantal vragen opgesteld voor de beheerder die al onze VVE zaken regelt. Een nuttig bestede avond maar ik weet leukere dingen te verzinnen om de avond mee door te komen.

2 opmerkingen:

  1. Oplichting!! Het excel sheet dat bij het artikel staat afgedrukt is van Vereniging de Golfbal, als dat de kascontrole is, dan wordt het tijd voor een extra vergadering van de VVE :-)!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zeg `Iedereen heeft recht op controle`

    BeantwoordenVerwijderen