woensdag 23 februari 2011

Foursquare pagina

Zoals een tijd terug vermeld ben ik tegenwoordig een gebruiker van foursqaure, de social media location based game. Goede vrienden, die ik verder naamloos laat (hallo Dennis) noemen mij zelfs een badge whore.
Ik ben inmiddels een actief en tevreden foursquare gebruiker en zoek naar nieuwe methodes om mijn social media zoals blog, facebook, twitter en foursquare aan elkaar te koppelen. Via de mogelijkheid van blogger om meerdere pagina's aan te maken (zie de tabs startpagina en foursquare onder de balk met Nuff Said) en de pagina myfoursquare.net kan ik nu mijn blog pimpen met een pagina waar al mijn foursquare badges getoond worden. Klik dus op foursquare hierboven en zie een nieuwe pagina met mijn (inmiddels 41) badges.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten