zondag 13 februari 2011

De bijenkorf

Zaterdag kreeg ik een sms van een vriendin of ik zin  had om de stad in te gaan. Eerst wat shoppen en daarna wat eten en drinken. Geen vervelende activiteiten en gezien het erg slechte weer was binnen dingen doen een goede optie. Zij pikte me tegen half vier op en we reden richting de bijenkorf.

We maakten de rit in haar nieuwe Audi A1 (dit was een tijdelijke leenauto omdat haar exemplaar vertraagd was, die wordt pas woensdag geleverd) en ik moet zeggen de auto past bij haar. Snel, sportief en niet al te groot. Ze gaf uiteraard aan dat dit nog niet de hare was en daarom veel van de features mistte (zoals parkeer sensoren, spaken etc. etc die wel in haar model zaten) maar ze was uiterst tevreden over rijcomfort en gedrag van de auto. Nu zien hoeveel bonnen ze gaat scoren met dit snelheidsmonster. Na de auto in een parkeergarage neergezet te hebben liepen we een kort stukje en ik betrad voor het eerst in jaren de bijenkorf weer eens. Er was flink wat veranderd in het meest luxueuze warenhuis van Nederland sinds mijn  laatste bezoek. Zo waren er nu allemaal kleine winkeltjes in de winkel ontstaan. Wij brachten o.a. een bezoek aan Gucci, de apple store en de Nespresso winkel. Ik moet zeggen dat de bijenkorf er flink op vooruitgegaan is de afgelopen jaren. Het is geen groot Amerikaans warenhuis maar voor Nederlandse begrippen mag het er zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten