woensdag 9 februari 2011

Adviseurspresentatie

Het begint wat flauw te worden maar de activiteit waarvan we vorig jaar hadden besloten dat ik die af zou gaan bouwen steekt nog heviger de kop op dan vorig jaar. Het was wederom tijd voor een demo, ditmaal aan een advies bureau dat actief was op onze markt. Zij hadden een half jaar terug al een demo gezien en waren toen wat sceptisch. Het motto was "laat maar eens zien wat je kunt" en daar was het nu de tijd voor. Samen met een van onze klanten ontvingen we ze dan ook op de klant locatie in Wageningen. Ik moest daar op tijd zijn dus de wekker ging erg vroeg (6 uur) af. Ik trok mijn in Thailand gekochte maatpak aan dat erg prettig zat en was benieuwd hoe het ontvangen zou worden.

Welnu zowel pak als demo scoorden goed. Mijn collega's waren onder de indruk van het pak, helemaal toen ze de prijs hoorden die ik ervoor betaald had. De adviseurs waren onder de indruk van ons verhaal, het verhaal dat de klant gaf en de demo die wij gaven. In de discussie die volgde vlogen vele wilde ideeën over de tafel gezien de mogelijkheden die ons platform bood maar de winnaar was toch wel de optie om na afloop van een woning verkoop automatisch een bloemetje via fleurop te laten versturen. Kortom een goed bestede ochtend die veel kansen biedt voor de toekomst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten