zaterdag 20 juli 2019

Verkeer

Amerika is beter
Na een paar dagen terug te zijn in Nederland was ik helaas alweer volledig aan ons verkeer gewend. Waar je in Amerika brede wegen, brede parkeerplaatsen en hoffelijke chauffeurs hebt is in Nederland ten eerste alle krap en vol en ten tweede is de Nederlandse chauffeur een stuk minder vriendelijk dan de Amerikaanse. Als je in Amerika wilt invoegen maakt iedereen ruimte en kun je overal tussen, in Nederland daarentegen geeft men wat extra gas als je wilt invoegen zodat je in ieder geval niet voor die auto terechtkomt. Zoals gezegd ik was na een paar dagen al weer gewend maar het Nederlandse verkeer is met voorsprong mijn grootste ergernis na een vakantie in Amerika en ik ben bang dat dat nooit zal veranderen want ik zie de Nederlandse chauffeur zijn gedrag niet al te snel aanpassen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten